santox
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

santox

minecraft server
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ban appeal !

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Slowassassin

Slowassassin


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 06-06-13
Leeftijd : 28

Ban appeal ! Empty
BerichtOnderwerp: Ban appeal !   Ban appeal ! Emptyzo jun 09, 2013 12:10 pm

Je bent geband ? Maar je wilt graag terugkomen ?. Dan ben je hier op de juiste plaats ! Je kun unbanned worden als je zo duidelijk mogelijk een ban appeal maakt. Doe dit zo duidelijk en netjes mogelijk want dit kan je kansen op een unban verbeteren! Als je geen ban appeal maakt word dit automatisch afgewezen.
Andere spelers mogen niet op deze appeal reageren behalve als het iets toevoegt in deze zaak.

Zet je eigen tekst achter de [/b] met een spatie tussen de dubbele punt. Zo ziet je appeal er goed uit en is het makkelijker voor de staff om het te beoordelen.

In-game naam:
Wat heb je gedaan:
Waarom wil je terug komen:
Waarom moeten wij jou een tweede kans geven:
Heb je nog meer op te biechten:
Overig:

Wat wij als staff graag willen zien in een appeal zijn.

Duidelijk Nederlands "A.B.N" algemeen beschaafd Nederlands.
Een zo duidelijk mogelijke tekst over hoe en waarom je geband bent.

Alle ban-appeals moeten worden gemaakt in een nieuwe post op dit deel van het forum.
Je kunt nadat je je ban appeal hebt gemaakt via Skype vragen of de staff leden verdere informatie kunnen geven.
Hou wel in de gaten dat je dit doet bij de persoon die je heeft geband !
"Er mag maar 1 topic worden aangemaakt maak je er meer worden je kansen op een unban kleiner !"

Dit kan via Skype :
* sander_gerits
* jordy.stokx1
* willemsrobin

Of via Facebook:
* sander gerits
* Jordy Stokx
* Robin Willems.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maartentimi




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 13-06-13

Ban appeal ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ban appeal !   Ban appeal ! Emptyvr jun 14, 2013 5:55 pm

In-game naam: Maartentimi

Wat heb je gedaan: Material dedector (hetzelfde als x-ray)

waarom wil je terug komen: al mijn vrienden zitten op deze server (trippelowner, puzzlemaster, maxim ,raptor1331 en dit is een fijne server en een goede ook geen lag.

waarom moeten wij je een tweede kans geven: met beste vriend (trippelowner)wil dat ik er terug op kom en dit is gewoon een goede server en het is nie fijn om geband te worden 

heb je nog meer op te biechten: er is een speler die de hele zijn naam en zijn ip veranderd CeaserRonan2, maar ik ken sander van op school ik weet nie of hij mij kent.

overig: ik hoop dat ik er terug op kan
Terug naar boven Ga naar beneden
riross22
owner
owner



Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 04-06-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : bilzen

Ban appeal ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ban appeal !   Ban appeal ! Emptyma jun 24, 2013 12:36 pm

Maartentimi schreef:
In-game naam: Maartentimi

Wat heb je gedaan: Material dedector (hetzelfde als x-ray)

waarom wil je terug komen: al mijn vrienden zitten op deze server (trippelowner, puzzlemaster, maxim ,raptor1331 en dit is een fijne server en een goede ook geen lag.

waarom moeten wij je een tweede kans geven: met beste vriend (trippelowner)wil dat ik er terug op kom en dit is gewoon een goede server en het is nie fijn om geband te worden 

heb je nog meer op te biechten: er is een speler die de hele zijn naam en zijn ip veranderd CeaserRonan2, maar ik ken sander van op school ik weet nie of hij mij kent.

overig: ik hoop dat ik er terug op kan
beste. 

het is zeer leuk dat je dit een goede server vind enz. maar kan je mij beloven niet meer te cheaten?
als je dat kan, dan kan ik er nog eens over denken en het verder bespreken met mijn mede staff leden.

mvg riross22
Terug naar boven Ga naar beneden
http://minecraftserverlijst.nl/voten.htm?server=5541
CeaserRonan2




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 24-06-13

Ban appeal ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ban appeal !   Ban appeal ! Emptyma jun 24, 2013 12:36 pm

In-game naam: CeaserRonan2
Wat heb je gedaan:gebruik nodus en hacks er van

waarom wil je terug komen:al mn vrienden zitten op de server onderandere puzzlemaster,trippelowner,maxim,raptor1331,... en ik vind het een fijne server

Waarom moeten wij jou een tweede kans geven: ik zal nooit meer hacks en dergelijke gebruiken en ook geen mods zoals xray en smartmoving.

heb je nog meer op te biechten: neen eigenlijk niet juist dat ik er nog eens op kwam met een proxy en ander account (vanderveken1 was ik weer zo dom om xray te gebruiken).

overig: ik hoop dat ik word unband
Terug naar boven Ga naar beneden
riross22
owner
owner



Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 04-06-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : bilzen

Ban appeal ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ban appeal !   Ban appeal ! Emptyma jun 24, 2013 12:40 pm

CeaserRonan2 schreef:
In-game naam: CeaserRonan2
Wat heb je gedaan:gebruik nodus en hacks er van

waarom wil je terug komen:al mn vrienden zitten op de server onderandere puzzlemaster,trippelowner,maxim,raptor1331,... en ik vind het een fijne server

Waarom moeten wij jou een tweede kans geven: ik zal nooit meer hacks en dergelijke gebruiken en ook geen mods zoals xray en smartmoving.

heb je nog meer op te biechten: neen eigenlijk niet juist dat ik er nog eens op kwam met een proxy en ander account (vanderveken1 was ik weer zo dom om xray te gebruiken).

overig: ik hoop dat ik word unband
beste.

het is zeer leuk dat je de server kei leuk vind enz. maar kan je me met zekerheid zeggen dat je nooit meer zal gebruik maken van een cheat?
wanneer je dat kan dan praten we verder.

mvg riross22
Terug naar boven Ga naar beneden
http://minecraftserverlijst.nl/voten.htm?server=5541
CeaserRonan2




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 24-06-13

Ban appeal ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ban appeal !   Ban appeal ! Emptydi jun 25, 2013 9:49 am

rirros22 ik verzeker je dat ik nooit meer hacks,cheats,nodus zal gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ban appeal ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ban appeal !   Ban appeal ! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ban appeal !
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
santox :: Your first category :: SanTox algemeen-
Ga naar: