santox
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

santox

minecraft server
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 proef-moderater sollicitatie

Ga naar beneden 
+4
Guildfly99
KnuckleFace
mikkie35
riross22
8 plaatsers
AuteurBericht
riross22
owner
owner



Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 04-06-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : bilzen

proef-moderater sollicitatie Empty
BerichtOnderwerp: proef-moderater sollicitatie   proef-moderater sollicitatie Emptyzo jun 23, 2013 8:55 am

Beste leden.
 
Vanaf het heden zijn wij weer opzoek naar een nieuwe aanwinst voor de staff crew.
Denk jij dat jij die persoon kan worden. Zet hier dan een pracht van een sollicitatie neer.
Hoe je die sollicitatie moet maken noteer ik hieronder wel neer.
Over de pracktishe dingen die een mod moet kunne.
 
·         Veel ervaring
·         Veel online zijn
·         Met mensen kunnen omgaan
·         Vriendelijk zijn
·         Knopen kunnen door hakken
 
En ga zo maar voort, de commands leren wij jou wel.
 
Nu even wat over hoe je proef-mod/mod kan worden. Je moet een pracht sollicitatie neerzetten. Hoe maak je die?
Ik maak hier een voorbeeld. Maar dat voorbeeld moet jij ook gebruiken, alleen moet jij jouw naam en ervaring enz invullen.
 
[NAAM] jordy stokx
[INGAME NAME] riross22
[LEEFTIJD] 16 jaar
[ERVARING MET STAFF ZIJN] ik heb een eigen servertje gehad, dat draaide wel goed. Maar we hebben hem gesloten wegens geen zin meer. Dus ik ken ook een hoop commands ( MAAK HIER JE EIGEN ERVARING VAN)
]WAAROM MOETEN WIJ JOUW AANNEMEN?] wel omdat ik een zeer sociaal iemand ben, ik help graag mensen, ik ken wat van het spel, ik ben ook veel online. Daarom denk ik een meerwaarde te zijn.
[EXTRA MOTIVATIE] …
 
 Wanneer je alles mooi en netjes hebt ingevuld. Post het dan hier. De admins en owner zullen latere beslissen wie de uiteindelijke “winnaar” is geworden.
 
Veel succes met deze “strijd om de beste sollicitatie”.
 
Mvg de santox staff.
 

Ps: steek genoeg tijd in deze solicitatie.
ps: einde sollicitaties op 22/07
Terug naar boven Ga naar beneden
http://minecraftserverlijst.nl/voten.htm?server=5541
mikkie35




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 14-06-13

proef-moderater sollicitatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: proef-moderater sollicitatie   proef-moderater sollicitatie Emptyzo jun 23, 2013 8:59 am

 
[NAAM] michael
[INGAME NAME] mikkie35
[LEEFTIJD] 15 jaar
[ERVARING MET STAFF ZIJN] ik ben op een andere server admin geweest dus ik zou hier super de pupper graag proef mod willen worden
]WAAROM MOETEN WIJ JOUW AANNEMEN?] wel omdat ik een zeer sociaal iemand ben, ik help graag mensen, ik ken wat van het spel, ik ben ook veel online. Daarom denk ik een meerwaarde te zijn.
[EXTRA MOTIVATIE]ik zou dol graag proefmod willen worden 
Terug naar boven Ga naar beneden
KnuckleFace




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 12-06-13

proef-moderater sollicitatie Empty
BerichtOnderwerp: Solicitatie   proef-moderater sollicitatie Emptyzo jun 23, 2013 9:03 am

[NAAM]Jochem Box
[INGAME NAAM]KnuckleFace0o00
[LEEFTIJD]16 jaar
[ERVARING MET STAFF]co-owner geweest van wal-craft ongeveer 150 man online elke dag
Veel met plugins en permissies gewerkt en zou nog wat willen bijleren 
[WAAROM MOETEN WIJ JOUW AANNEMEN]ik kan "veel" met redstone ben geen expert maar kan veel 
ik kan compact veel produceren met redstone problemen oplossen ermee geen probleem 
bouwen doe ik graag dus als er buildings gemaakt moeten worden, 
mensen helpen doe ik als ik het kan,

[EXTRA MOTIVATIE] ik ben elke dag minimum 9 uur online zeker als het vakantie is
dus bij deze bied ik me aan als proef-moderator
Veel bouwplezier

Mvg KnuckleFace0o00


Laatst aangepast door KnuckleFace op zo jun 23, 2013 10:59 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Guildfly99




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 23-06-13

proef-moderater sollicitatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: proef-moderater sollicitatie   proef-moderater sollicitatie Emptyzo jun 23, 2013 9:40 am

[NAAM] Thomas Lenaerts

[INGAME NAME]  Guildfly99
[ERVARING MET STAFF] Vroeger had ik een klein teampje van builders en builden we van alles en nog wat bv hunger games map,pvp arena,gebouwen .... Mijn specialiteit is vooral traps maken en gebouwen ik was vroeger ook nog een admin op hunger games server.

[WAAROM MOETEN WIJ JOUW AANNEMEN] Ik help vooral graag mensen en ik kan bevelen opvolgen en ik ben ook niet een van de slechte builders :p

[EXTRA MOTIVATIE] Ik ben zeker in de grote vakantie 12 uur + online dus ik heb genoeg tijd om dingen te doen 

Veel succes iedereen


-Guildfly99
Terug naar boven Ga naar beneden
CheesyPigPower




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 08-06-13

proef-moderater sollicitatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: proef-moderater sollicitatie   proef-moderater sollicitatie Emptyzo jun 23, 2013 9:48 am

[NAAM] Kellens Glenn
[INGAME NAME] CheesyPigPower
[LEEFTIJD] 16 Jaar
[ERVARING MET STAFF] Ik heb zelf een eigen server gehad met ongeveer 50 mensen op en ik weet hoe de meeste plugins werke en weet ook wat de mense graag willen voor plugins.

Ik bouw ook heel graag en werk graag met redstone.

ik weet wat kan en wat niet kan als staff lid.
[WAAROM MOETEN WIJ JOUW AANNEMEN] ik help graag mense n en ik help ook graag de server beter worden dan dat die nu al is
[EXTRA MOTIVATIE]Ik speel iedere dag veel op deze server en heb al vaak andere geholpen met dingen en ook al geholpen met wat plugins.



MVG [VIP+]DPP_CheesyPigPower
Terug naar boven Ga naar beneden
criper
Gast




proef-moderater sollicitatie Empty
BerichtOnderwerp: Solicitatie proef mod.   proef-moderater sollicitatie Emptyzo jun 23, 2013 10:43 am

[NAAM] Joery stokx
[INGAME NAAM] criper
[LEEFTIJD] 15 jaar

[ERVARING MET STAFF] ik ben op verschillende servers admin en mod geweest waaronder ene samen met Jordy en ik zoou mijn ervaring willen uitbrijden op deze server.

[WAAROM MOETEN WIJ JOUW AANNEMEN] ik help graag mensen als ze iets vragen dan doe ik dat. ik bouw heel graag en ik kan het ook wel goed, ik luister naar de staf, als mensen de regels niet volgen en de staff heeft dat niet gezien probeer ik er zogoed mogelijk voor te zorgen dat ze de regels naleven.

[EXTRA MOTIVATIE] ik ben heel veel online en probeer zoveel mogelijk online te zijn, ik wil bijleren indien ik iets niet weet, ik zou deze functie heel graag willen
Terug naar boven Ga naar beneden
driesM
Gast




proef-moderater sollicitatie Empty
BerichtOnderwerp: proefmoderator solecitatie   proef-moderater sollicitatie Emptyzo jun 23, 2013 12:47 pm

[NAAM] martens dries
[INGAME NAME] driesmartens
[LEEFTIJD] 13 jaar
[ERVARING MET STAFF ZIJN]  ik ben admin op een survival server en een kingdom server. 
]WAAROM MOETEN WIJ JOUW AANNEMEN?]  Ik help graag mensen en ken veel van minecraft. Ik zou het ook leuk vinden om met een leuke staf te werken
[EXTRA MOTIVATIE] ik wil graag proefmod worden om bij te leren over plugins, aangezien ik hier niet zo veel van ken. Ver der vind ik het leuk om mensen te helpen en ruzie's op te lossen.
Terug naar boven Ga naar beneden
anthony10000000000000




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 23-06-13

proef-moderater sollicitatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: proef-moderater sollicitatie   proef-moderater sollicitatie Emptyzo jun 23, 2013 2:49 pm

[NAAM] Anthony Dias
[INGAME NAME] DonQuichote
[LEEFTIJD] 14 Jaar
[ERVARING MET STAFF ZIJN] ik ben al eerder Mod geweest op een server maar de server stopte ermee.
]WAAROM MOETEN WIJ JOUW AANNEMEN?]  waarom zou je mij aannemen als mod :
1.ik ben heel vriendelijk tegen mede Mc'ers.
2.ik weet best veel van Mc.
3.ik ben erg gemotiveerd om anderen te helpen.
4.ik ben vaak online.
5.ik zou heel graag deze server willen helpen om een goede en gezellige server te worden
[EXTRA MOTIVATIE] ik zou graag de spelers die nog niet zoveel van mc weten willen helpen 


Laatst aangepast door anthony10000000000000 op vr jun 28, 2013 11:42 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
bjou85




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : willebroek

proef-moderater sollicitatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: proef-moderater sollicitatie   proef-moderater sollicitatie Emptyzo jun 23, 2013 5:04 pm

[NAAM] : ezra rochtus


[INGAME NAME] bjoU85

[LEEFTIJD] 14 jaar


[ERVARING MET STAFF ZIJN] ben al op een paar servers admin geweest en ook moderator (maar de owners zijn er mee gestopt omdat het niet zoveel succes had),

[WAAROM MOETEN WIJ JOUW AANNEMEN?] ik ben zeer vriendelijk tegen iedereen
ik help heel graag mensen
ik ken wel een aantal commands
ik volg alle bevelen op
probeer zo vaak mogelijk online zijn
][EXTRA MOTIVATIE] : moest ik niet worden gekozen respecteer ik dat ook + ik zou graag mensen verder helpen op de server
Terug naar boven Ga naar beneden
J0n4s




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 24-06-13

proef-moderater sollicitatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: proef-moderater sollicitatie   proef-moderater sollicitatie Emptyma jun 24, 2013 12:33 pm

[NAAM] Jonas Gerits


[INGAME NAME] J0n4s


[LEEFTIJD] 15 Jaar


[ERVARING MET STAFF ZIJN]

  • Goede server met S4ndr gehad
  • Ik kan goed bouwen
  • Ik ken wel veel van Mc




[WAAROM MOEN WIJ JOUW AANNEMEN]
Ik help niet ervaren MC-spelers
Ik ben veel online

  • Een sociaal iemand , ik ken wat commands
  • Ik maak veel reclame



[EXTRA MOTIVATIE]

  • Als ik mod wordt ben ik van plan om premium te kopen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





proef-moderater sollicitatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: proef-moderater sollicitatie   proef-moderater sollicitatie Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
proef-moderater sollicitatie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
santox :: Your first category :: SanTox algemeen-
Ga naar: